مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-04ورزشي

سوت زنی| تذکر و برخورد با سالن های ورزشی مختلط توسط وزارت ورزش


بعد از انتشار گزارش وجود سالن های ورزشی مختلط در تهران در خبرگزاری فارس، مسئولان وزارت ورزش از تذکر و برخورد با متخلفان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز 28 شهریور، گزارشی خبری از وجود سالن های مختلط ورزشی در تهران بر اساس گزارشات ثبت شده در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس انتشار یافت.

 از جمله این سوژه ها، وجود سالن ژیمناستیکی بود در جنوب تهران که در آن،  سانس های مختلط دخترها با پسر ها در یک ساعت برگزار می شد، آنهم دختران و پسرانی که بر اساس فیلم های ارسالی مخاطبان بالای 20 سال را نشان می دادند که بدون رعایت حجاب و شئونات اسلامی، به اصطلاح مشغول تمرین ورزشی بودند.

 همچنین در سوژه ای دیگر از وجود باشگاهی در غرب تهران خبر داده شده بود که شب ها ساعت دوازده به بعد اینجا بخوانید بعد از انتشار گزارش فوق، یکی از مسئولان وزرات ارشاد ضمن تماس با همکاران سامانه سوت زنی خواستار مستندات گزارش انتشار یافته در فارس شد که همگی مستندات به ایشان تقدیم گردید.

بعد از پیگیری همکاران سوت زنی، مشخص شد این موضوع به اداره کل ورزش استان برای بررسی و اقدام ارجاع شده است.

پیگیری ها ادامه یافت تا چندی بعد، رضا خرم مسئول نظارت بر اماکن ورزشی استان تهران در تماس با همکاران ما گزارشی از اقدامات انجام شده همکاران خود در خصوص گزارش های ارسالی ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| تذکر و برخورد با سالن های ورزشی مختلط توسط وزارت ورزش

سوت زنی| تذکر و برخورد با سالن های ورزشی مختلط توسط وزارت ورزش